piątek, 23 sierpnia 2019

Urlop odsłona trzecia

Odsłona trzecia , a jedyna zaplanowana wcześniej :) Od pewnego czasu marzyła się mi wyprawa na Podlasie.  W tym roku wreszcie się udało :), ba nawet Roztocze też zahaczyłyśmy. Tak jak sobie wyobrażałam czas na Podlasiu płynie wolniej :) Wiem, wiem to złudne poczucie czasu turystki. Zdjęć narobiłam mnóstwo :) i teraz mam problem co Wam pokazać:) Dziś będzie sporo zdjęć , ponieważ będzie po 1 zdjęciu z każdego wcześniej zaplanowanego miejsca :) Wybór jest baaardzo subiektywny i dla wielu być może nie oczywisty

Nowogród - Skansen Ziemi Kurpiowskiej
Jedwabne
Tykocin

 Krynki
Bohoniki
Suchowola
Supraśl
Kruszyniany
Narew (wiem, wiem to rzeka nie miejscowość, ale nie mogłam się oprzeć)
Suraż
Plutycze i szlak otwartych okiennic

Białowieża
Grabarka
Zamość
Szczebrzeszyn
Roztocze


Lublin

Pokazałam zdjęcie tylko z jednego parku narodowego - Narewskiego, ale byłyśmy w Białowieskim, Roztoczańskim, Poleskim. Nie ma też cerkwi mijanych po drodze... Ale to na inne posty :) Dziękuję tym co dotrwali do końca dzisiejszego fotograficznego maratonu :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz