sobota, 13 lutego 2016

Storczyki

Moja Mama kochała kwiaty, miała wśród kwiatów domowych storczyki. Nie powiem mocno mnie one stresowały na początku, ale powoli zaprzyjaźnialiśmy się :) w tym roku zakwitły dwukrotnie:)

Jak widać na zdjęciach drugi i trzeci pęd kwiatowy wyrósł z tego pierwszego.
Tak się zafascynowałam tymi kolejnymi pędami, że zapomniałam je sfotografować jak kwitły :(
A to biała dama
Dziś dla poprawy humoru kupiłam trzeciego storczyka. Wszystkie storczyki stoją na biurku. I dopiero pisząc ten post zorientowałam się, że przed każdą doniczką stoją zdjęcia córek :) Przed storczykiem mojej Mamy- mojej pierworodnej, przed białym- młodszej, a przed dzisiejszym nabytkiem - zdjęcie przybranej córki z "przyszywanymi" wnukami :) 


A tu wszystkie trzy storczyki :), niestety najstarszy już bez kwiatów :(

Miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz