czwartek, 25 października 2018

Czekolady czar

Gdy za oknem tak


lub tak

to nic nie poprawia nastroju jak czekolada :) w tym jestem bardzo podobna do bohaterek serii "Klubu Miłośniczek Czekolady" :) - serdecznie polecam na jesienne wieczory perypetie Lucy, Chantal, Autumn i Nadii. Tylko uprzedzam lojalnie trzeba mieć w pobliżu trochę czekolady :) A jak jesteśmy w temacie czekolady to proponuję przepis na :

BABECZKI GIORGIO ARMANIEGO 

2,5 tabliczki dobrej gorzkiej czekolady
175 g masła
5 jajek
125 g cukru pudru 
75 g mąki
2 krople esencji waniliowej lub innego ulubionego

Czekoladę rozpuścić z masłem w kąpieli wodnej. Jajka zmiksować z cukrem pudrem. Dodać mąkę wymieszać. Dodać przestudzoną masę czekoladową , wanilię i wymieszać. Rozlać ciasto do 2/3 wysokości do muffinkowych foremek. Piec ok 7 minut w temperaturze 200 stopni C. 
Przepis pochodzi z Mojego Mieszkania 2/2018 r. 



2 komentarze:

  1. W taką pogodę rzeczywiście tylko coś bardzo słodkiego jest w stanie uratować nastrój. Ja właśnie siedzę przy galaretce zrobionej przez moje dziecie, ale czekoladki stoją już w kolejce:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak :) dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń