wtorek, 17 kwietnia 2018

Zupa rybna na bogato

Uważni czytelnicy bloga wiedzą, że moja Pierworodna osiedliła się na północnym wybrzeżu Francji. Przy każdej okazji dostaję od Niej produkty regionalne, które są zawsze pięknie opakowane. Dzięki tym opakowaniom  słynna półeczka  ma ostatnio taki wygląd :)
Dzięki Niej i Szwajcarowi moja dieta bardzo wzbogaciła się o ryby i owoce morza :) Dzisiejszy przepis nie jest francuski ale włoski :) Kuchnia włoska to kolejna do której mam słabość ;)

WŁOSKA ZUPA RYBNA 
1,5 kg ryb morskich
0,5 kg owoców morza
1 szklanka białego wytrawnego wina
1 szklanka oliwy
0,5 kg dobrego przecieru pomidorowego 
3 ząbki czosnku
1 papryczka chilli 
sól

Ryby i owoce morza oczyścić, umyć i pokroić. Obrany i pokrojony czosnek utrzeć w moździerzu z oczyszczoną z pestek papryczką. Pastę czosnkowo-paprykową dusić na oliwie, aż czosnek się zrumieni. Wlać wino i zagotować. Następnie dodać pomidory i krótko gotować. Stopniowo wkładać ryby. Po 5 minutach dodać owoce morza. Posolić. Przykryć i gotować na małym ogniu bez mieszania 10 minut. Podawać z bagietką :) 
Idealnie pasują tu znane Wam zdjęcia 











2 komentarze:

  1. Zupa rybna jest bardzo dobrym daniem ale jej samo przyrządzenie wbrew pozorom nie jest takie proste. Jak dla mnie również idealnie sprawdzają się produkty od https://mowisalmon.pl/produkty/ i muszę przyznać, że ja mogę bardzo często jeść rybę.

    OdpowiedzUsuń