niedziela, 27 listopada 2016

Niebieska nalewka

Każdy z nas ma słabość do jakiegoś koloru. Moja Przyjaciółka ma do niebieskiego ;) Przeglądając internet w poszukiwaniu inspiracji na prezent dla Niej trafiłam na kilka przepisów na nalewki mające kolor niebieski ;) Poczytałam i skomponowałam własną, uwzględniając nasze preferencje ;) I tak powstała:

NIEBIESKA NALEWKA L.

450 gram cukierków lodowych w kolorze niebieskim
1/2 l wódki 40%

Cukierki umieścić w słoju, zalać wódką i energicznie potrząsać do rozpuszczenia cukierków. I gotowe :)
W tle karafka- prezent od Pawła, odrestaurowany przez moja specjalistkę od decupage :)

Jest tylko jeden problem : niestety barwnik dość szybko zmienia kolor na jasny i nie jest to nalewka do przechowywania przez długie lata;)


2 komentarze:

  1. Bo to nalewka w ''naglej potrzebie'' a nie wieloletnia. I tak ma byc! Piekne toto, i tamto tyz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) fakt, niebieska, słodka, orzeźwiająca i z procentami ;)dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń