środa, 13 maja 2015

Kaszuby :)


Kaszuby, eh Kaszuby..... chciałoby się zaśpiewać parafrazując piosenkę Filipinek o herbacianych polach Batumi :) kraina w której spędzałam dzieciństwo i młodość durną ;) Jakiś czas temu  z jednym z przyjaciół z tego czasu wspominaliśmy potrawy z jego rodzinnego kaszubskiego domu :)
Robiąc zakupy w Stokrotce dałam się namówić kasjerce na zakup po promocyjnej cenie ich nowy magazyn sieciowy. Jakież było moje zdumienie, gdy w dziale kuchnia regionalna zobaczyłam przepis na tradycyjne niedzielne danie - czyli kurczaka w potrawce :)




Pozwoliłam sobie wkleić zdjęcie strony z tym przepisem w dwóch wersjach językowych : polskiej i kaszubskiej.
Życzę smacznego :) 




2 komentarze:

  1. HAHAHAHAHA! Ja w nastepny weekend mam zaplanowane - FRICASÉ DE PATATAS CON GUISANTES Y POLLO - czyli potrawka z kurczaka z ziemniakami i groszkiem. No prosze, jakie to wszystko podobne. A ''4 zoltka'' brzmia zupelnie po polsku :) I pierwszy raz widze porownanie kaszubskiego z polskim w wersji pisanej. Nie jest zle, ale w mowie to to jest nie do zrozumienia. Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy małej wprawie da się zrozumieć ;) to tak jak kataloński. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń