sobota, 18 marca 2017

Żólto-wiosennie

Kolor żółty zdominuje w tym roku moje dekoracje wielkanocne. Inspiracją stały się kupione w pewnej sieciówce poszewki na poduszki :) i zaraz zrobiło się słonecznie, wiosennie  w ten dzisiejszy szarobury dzień.


Tęsknię za słońcem, ale wiem, że deszcz po bezśnieżnej zimie potrzebny jest roślinom. W ogrodzie forsycja też wypatruje słońca
W tę dominację żółtego idealnie wpisuje się ciasto, na które dostałam link od Braciszka. Pyszne słodko-kwaskowate CIASTO CYTRYNOWE. Robi się bardzo szybko - praktycznie godzinkę po rozpoczęciu akcji pieczenie możemy delektować się pysznym ciastem :)
 
A i  półeczka w kuchni też już w wiosennej odsłonie ;)

3 komentarze:

  1. ciasto jest niebezpiecznie pyszne :) a u mnie pewnie bedzie krolowal roz ;) zeby bylo smieszniej :P ladnie sie laczy z biela i szaroscia :) slonca ci u mmnie pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co do ciasta zgadzam się :) Ty i róż... ciekawe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trufle beda rozowe ;) moze polacze z jakas zielenia.... bo kwiaty tu cholernie drogie. A co do mnie i rozu... Mam nawet T-shirt w ladnym mocnym rozowym kolorze... uzywam go jako pidzamke :D innych rzeczy nie mam rozowych... chyba...

      Usuń