piątek, 4 grudnia 2015

Przygotowania do świąt z Francją w tle

Parę osób pytało się mnie, co mnie zaskoczyło we Francji- i pierwsze co przychodzi mi do głowy to jarmark bożonarodzeniowy w Paryżu :)

Sporej wielkości figura dziadka do orzechów :)

Można na nim kupić świąteczne słodycze, prezenty ale i posilić się i pojeździć na łyżwach


Nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie kupiła :) Na jarmarku wzbogaciłam swoją kolekcję foremek-wycinarek do ciastek :) i napewno wykorzystam je podczas tegorocznych przygotowań do świąt :)
Sorki za brak przepisu, ale ostatnio opuściła mnie wena kuchenna... Przed świętami to straszne uczucie brak weny...
P.S. Zdjęcia były robione na parę godzin przed zamachami....


1 komentarz:

  1. Tak nam sie tylko wydaje, ze takie rzeczy (zamachy) dzieja sie wszedzie, tylko nie u nas... tyle, ze swiat sie skurczyl i za kazdym razem jestesmy coraz blizej... ciesze sie, ze mialas to szczescie byc tam przed, a nie w trakcie...

    OdpowiedzUsuń