piątek, 21 listopada 2014

Myśląc o świętach :)

Ostatnio nic mi się nie chce... to pewnie wina szaroburości za oknem i krótkiego dnia. Niestety jestem dzieckiem słońca i potrzebuję go jak kania dżdżu :) Na moje może być na minusie byleby słoneczko świeciło :) A tu święta za pasem, trzeba układać menu, mysleć o prezentach i dekoracjach. Przeglądając swoje przepisy znalazłam:) 

SERNIK ŚMIETANOWY
1 kg twarogu mielonego
10 jajek
2 budynie waniliowe (każdy na 1/2 l mleka)
1,5 szklanki cukru
1/2 l śmietany 36%
       herbatniki petit-berry 

Twaróg wymieszać z żółtkami i budyniami w proszku. Białka ubić na sztywną pianę z cukrem. Śmietanę ubić na sztywno. Wszystko delikatnie wymieszać. Blachę do pieczenia wyłożyć papierem następnie herbatnikami. Następnie wylać masę twarogową, wyrównać. Piec w 170 stopniach przez około 1 godzinę. Następnie wystudzić.
Dziś bez zdję- ,bo mam lenia :)
Pozdrawiam wszystkich spod ciepłego pledu ;)

1 komentarz: