poniedziałek, 10 listopada 2014

Dwa dni wakacji

Udało się mi wyjechać na 2 dni do Gdyni. Ci z Was co znają mnie bliżej wiedzą jak trudno mi wyrwać się z domu. Pierwszy dzień to razem z synami kuzyna szaleństwo w Centrum Nauki Experyment. Okazało się, że łoże fakira jest bardzo wygodne:)

 perspektywa bywa złudna ;)


 chłopcy zmierzyli się z wózkiem inwalidzkim i docenili to, że nie muszą się nim posługiwać na co dzień, ba nawet lekko ograniczyli swoje wygłupy :)


 no i na koniec pozbawiono mnie głowy,
 W Experymencie szaleli przede wszystkim chłopcy. Natomiast drugi dzień to moje ukochane Orłowo. To nic, że nad morzem, a właściwie nad zatoką unosiła się mgła. Dodawała wręcz pewnej tajemniczości.
Trzy gracje :)

 podobno za mną jest stały ląd :)
molo z lądu :)


strumyk spływający do zatoki


powalone drzewa na klifie


a tu smok :) który powstał z korzeni powalonego drzewa


ciekawa jestem, kto znajdzie polną myszkę ukrytą wśród liści ;)


a to autor zdjęć na których jestem :) zanosi się że rośnie mi fotograficzny następca w rodzinie. Aaa i to on wypatrzył smoka ;)
Po spacerze była herbata oraz ciacho :)
Akumulatory naładowane :) do następnego razu :)

4 komentarze:

  1. Widac, ze stracilas glowe :) a zdjecia niektore urocze :) fajnie widziec Cie zrelaksowana (zwlaszcza na lozu fakira ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak sporo fotek jak dla mnie ;) a łoże fakira powinnam mieć w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a probowalas przewrocic sie na bok? hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Super extra zdjęcia !! ja też chce takie łózko ,tylko nie chciałabym by potem została mi sama głowa... :) ....PRZYTULAM MOCNO ! :*

    OdpowiedzUsuń