poniedziałek, 12 maja 2014

Grillowanie :)

Sezon grillowy został oficjalnie otwarty w Poniedziałek Wielkanocy :) i mam nadzieję, że będzie trwał baaardzo dłuuuugo tego roku :)
Do dzisiejszego przepisu zainspirował mnie jeden z przepisów z majowego "Mojego gotowania" :)

SZASZŁYKI DROBIOWE 
3 podwójne filety drobiowe
5 gałązek świeżej mięty
4 limonki
1/2 szklanki białego rumu
4 łyżki brązowego cukru
3 łyżki oleju
1 łyżka grubej soli. 

Filety oczyścić z błonek i pokroić na długie paski. Miętę posiekać. W misce wymieszać sok z 2 limonek, otartą skórkę z jednej limonki, cukier, sól, olej, rum i miętę. Przełożyć paski mięsa i dobrze obtoczyć w marynacie. Odstawić w chłodne miejsce najlepiej na noc (minimum 4 godziny). Patyczki (jeśli drewniane) moczymy w wodzie. Nadziewamy mięso na patyczki w harmonijkę. Układamy na ruszcie rozgrzanego grilla. Pieczemy ok 12 min z każdej strony. 
Podajemy skropione sokiem z limonki oraz sałatą i grzankami zrobionymi na grillu :) 


2 komentarze:

  1. Witam.
    Super że napisałaś do mnie;-) bo mogę do Ciebie przyjść z rewizytą. Twojego bloga już dodałam do ulubionych więc teraz będę często tu zaglądać.
    Przepis na szaszłyki -SUPER
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) często zaglądam do Ciebie i wg Twojego przepisu robiłam babkę wielkanocną - była pyszna :)

    OdpowiedzUsuń