niedziela, 22 września 2013

Pożegnanie lata- pierwsza odsłona

Wrzesień jest  pełen atrakcji. Pierwsza sobota miesiąca - razem z serdeczną koleżanką wypad do Strzelec Dolnych na Święto Śliwki.


 Zakupiłam troszkę specjałów w tym "chrzanowy przysmak do mięs i wędlin" mmmm..... poezja :)
 Następnie zdobycie i spalenie przez Krzyżaków Wyszogrodu:





Faktycznie gorąco było.... dobrze że straż pożarna była bo byłoby spalenie Fordonu ;)
Kolejny weekend - to Fordońska Noc Muzeów i możliwość wejścia do fordońskiej synagogi, którą pamiętam jako kino "Robotnik".
A w ostatni dzień lata - jubileusz 50 lecia mojej podstawówki :) Przeglądając pierwszą Złotą Księgę szkoły nie tylko znalazłam zdjęcie mojej Mamy- była jedną z pierwszych nauczycieli - ale również swoje nazwisko, jako absolwenta rocznik 1982 :)
P.S. Zdjęcia z ostatnich 2 imprez pojawią się wkrótce :)

3 komentarze:

  1. absolwent rocznik 1980 sie klania, potem ABSOLVENT zmienil oblicze na dorosle :) i tak juz zostalo, fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś absolwentem , ale nie MOJEJ podstawówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MOJA podstawowka ma 56 lat :P

    OdpowiedzUsuń