niedziela, 27 maja 2012

Szybka surówka

Maj to miesiąc kiedy na straganach pojawiają się pierwsze nowalijki, a my nie zwracamy uwagi na ostrzeżenia różnych ekspertów, którzy mówią, że nie są one tak zdrowe jakby się nam wydawało. Wczoraj na straganie uśmiechnęła się do mnie główka młodej kapusty :) i już wiedziałam - będzie super szybka i smaczna surówka.

SURÓWKA Z MŁODEJ KAPUSTY

1/2 główki młodej kapusty
1   marchew
sól, pieprz
oliwa

Kapustę obieramy z wierzchnich liści i drobno szatkujemy. Lekko solimy i ugniatamy, aby zmiękkła. Marchew obieramy i ścieramy na tarce o dużych oczkach. Dodajemy do kapusty, mieszamy doprawiamy pieprzem skrapiamy oliwą i........... gotowe:) !!!!!!
Smacznego !!!!!!

4 komentarze:

  1. Moze zrobie ja na 9 czerwca :) hmmmmm :) Trzymaj sie cieplo. Jestem z Toba.

    OdpowiedzUsuń
  2. To będę mieć swój wkład w Wasze przyjęce :) suuuuuuuuper!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja do tego co juz wymienilas dorzucam odrobine cebulki drobno posiekanej, sok z cytryny, cukier, garsc posiekanego koperku i wspaniale sie to zjada ze wszystkim, a kapusta jest na dodatek wspomagaczem chudniecia!
    Ta Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahahahaha wiem - to mała sugestia dla Łukasza???

    OdpowiedzUsuń