sobota, 22 stycznia 2011

Witam w swoim królestwie :)

Do czego to doszło... kilka lat temu za namową internetowych koleżanek i razem z nimi zaczęłam pisać bloga kulinarnego znanego Wam jako Wiedźmy- http://czarowanie.blogspot.com/ . Z biegiem dni, z biegiem lat i w natłoku spraw z 3 wiedźm mieszających w kotle pozostała jedna.... Dojrzewałam do decyzji jak winogrona w pełnym słońcu.... i nagle mamy kuchenne królestwo Rudej ;) . Teraz tu będą pojawiać się moje nowe przepisy kulinarne a może nie tylko. Na inaugurację proponuję zamiast szampana przepis na słodkie smarowidło do chleba. Jest to swego rodzaju klamra spinająca ten blog z Wiedźmami.

SŁODKIE SMAROWIDŁO :)
30 dag masła
15 dag miodu (najlepiej płynnego)
1/2 szklanki posiekanych suszonych owoców (morele, śliwki, rodzynki - co mamy w domu)
2-3 łyżki posiekanych orzechów
cynamon - jak lubimy

Masło ucieramy z miodem na gładka masę , dodajemy suszone owoce, orzechy i cynamon (jeśli lubimy) i mieszamy.
Rewelacyjne do tostów , ale i z razowcem smakuje wybornie.

2 komentarze:

  1. No... to witam w spolecznosci blogowej. Ladnie tu u Ciebie. Jak skonczy mi sie dieta, to wyprobuje to smarowidlo :)
    I powodzenia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahaah Obrazek do weryfikacji poprzedniego komenta pokazal mi literki -culito- hahahahahahaha czyli ni mniej ni wiecej tylko DUPKA po hiszpansku... ja nie moge... HAHAHAHAHAAHAH pieknie sie zaczelo....

    OdpowiedzUsuń